• Dit evenement is voorbij.

Meet & Greet Dorpsraad

19 september 2019 @ 19:30 - 22:00

19 september 2019 Meet & Greet Dorpsraad Ulvenhout

Samen Dorp Zijn

Donderdag 19 september a.s. vindt van 19.30 – 22.00 uur in Boerderij De Pekhoeve aan de Dorpstraat 92 in Ulvenhout een Meet & Greet plaats, gefaciliteerd door de Dorpsraad Ulvenhout. De bijeenkomst is bedoeld voor inwoners van Ulvenhout die in een informeel sfeer kennis willen maken met de Dorpsraad en andere dorpsbewoners die iets voor Ulvenhout willen betekenen.

We kunnen er samen voor zorgen dat Ulvenhout een prettige leefgemeenschap blijft, nu en in de toekomst. Wil je weten wat de Dorpsraad, jijzelf en je dorpsgenoten in dit opzicht kunnen betekenen? Kom dan 19 september a.s. naar Boerderij De Pekhoeve om te netwerken en in contact te komen met andere inwoners van Ulvenhout, verenigingen en stichtingen die iets in het dorp (willen) doen, of al hebben gedaan.

Wil je iets voor Ulvenhout betekenen, maar weet je niet goed wat en/of hoe? Kom dan 19 september langs! Ook als je nog niet zo lang in Ulvenhout woont, kunnen we je de 19e wellicht verder helpen. Alle vragen, ideeën en/of suggesties met betrekking tot actuele onderwerpen als de A58, Kerk, Samen Bouwen, het Pekhoeveterrein of andere zaken die jouw buurt en/of vereniging raken, zijn van harte welkom.

Iedereen wordt van harte uitgenodigd om aanwezig te zijn: jong en oud. Koffie en thee zijn gratis; het eerste drankje wordt aangeboden door de Dorpsraad.

Aanmelden is niet verplicht, maar wel fijn om een idee te krijgen van het mogelijke aantal aanwezigen: secretariaat@dorpsraadulvenhout.nl

Bron : Weekblad Nieuw Ginneken

Datum: